7 steps to improve your retail performance

7 Steps to improve your retail performance

1. Spend 1 hour every day working on your business. This hour should be spent marketing your business or thinking of new strategies you can employ to drive new traffic to your store. Find an environment where you will not be interrupted and give it an honest hour of work. Whether you spend it behind your computer, reading a magazine about the latest marketing techniques or go out and physically check out new store concepts, etc. you should derive some important points for yourself. Write them down and review them soon after to let the information sink in. Then do your best to apply what you have learned.

2. See your business as exactly that; YOUR business. Don't blame the economy, your employees or the bad weather for the lack of traffic in your store. The business landscape is constantly changing and it is up to YOU to keep up with today's trends, marketing and new concepts for your store. Invest in training yourself and your staff at becoming better at customer service.

3. Today's consumer is much more evolved in terms of their researching skills and therefore they are more demanding. Comparing products and prices on-line has become a very easy to use yet powerful tool for today's shopper. It is extremely important to know what your customers are looking for and what maximum price they are willing to pay for it.

4. Make a statement with your store and be different. If you do not stand out from the surrounding competition, you run a much higher risk of going out of business.

5. Today's consumers are not only interested in going shopping and spending their money, they are looking for an experience. They want to visit stores that engage them and provide them with something different than what they receive sitting in front of their computer and clicking check out.

6. Don't be afraid to get away from your store to find new business. It is important to "think outside the box" and the marketing of your store happens outside of it not behind the counter.

7. Go the extra mile. What this means is you should try to do more for your customers than your competition is doing. This could be providing your customers with a nice bag with every purchase, giving out a discount coupon with every purchase for next time, or as little as being extra friendly and polite. All these things will translate into positive word of mouth between people and you will drive new people to your store based on other people's experience.


7 façons d'améliorer la performance de votre entreprise.

1. Allouer 1 heure par jour pour votre enterprise. Cette heure devrait être utiliser pour la promotion de votre enterprise ou pour créer de nouvelles strategies afin d'augmenter l'achalandage dans votre magasin. Installez-vous dans un environnement tranquille et consacrez-y une bonne heure de travail. Que vous utilisez cette heure devant votre ordinateur,lire un magazine sur les techniques de marketing ou vsiter des magasins nouveaux-concepts, etc. vous trouverez des choses utiles pour vous meme.inscrivez ses idées et revisez-les pour assimiler l'information. Ensuite faites votre possible pour les implanter.

2. Voyez votre enterprise exactement comme cela; VOTRE enterprise. Ne blamez pas l'économie, vos employés ou le mauvais temps pour le manqué d'achalandage dans votre magasin. L'environnement commercial est en changement constamment et c'est à VOUS de suivre les tendances, le marketing et les nouveaux concepts d'aujourd'hui pour votre magasin. Investissez dans la formation de vos employés et de vous même pour devenir meilleur au service à la clientele.

3. Le consommateur d'aujourd'hui a beaucoup évolué au niveau de la recherché et par le fait même est plus exigeant. Comparer les produits et les prix en ligne est devenu très facile et est un outil très important pour le consommateur d'aujourd'hui. Il est très important de savoir ce que vos clients recherchent et quell prix maximum ils sont prêt a payer.

4. Créez un impact avec votre magasin et soyez different. Si vous ne vous démarquez pas de la competition environnante, vous courez un risqué plus grand de faire banqueroute.

5.Les consommateurs d'aujourd'hui ne sont plus simplement intéressés à aller magasiner et dépenser leurs argents, ils recherchent une expérience. Ils veulent visités des boutiques qui les engagent et qui leurs donnent quelque chose de different de ce qu'ils reçoivent assis devant leur ordis et en cliquant passez à la caisse.

6. N'aillez-pas peur de sortir de votre magasin pour trouver de nouvelles opportunités. Il est important d'envisager toutes les options et le marketing de votre enterprise se passé à l'extérieur et non pas derrière le comptoir.

7. Donnez-en plus. Cela veut dire d'essayer d'en faire plus que la competition pour vos clients.Cela peux se faire en donnant un beau sac avec chaque achat, un coupon rabais valide lors de leur prochaine visite ou tout simplement en etant courtois et poli. Tout cela se traduira en du bouche-à-oreille positif et cela vous amènera de nouveaux clients a cause de l'expérience positive des autres.

 

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